Darbo laikas.: I-IV 06:30 - 22:00; V-06:30 - 21:00; VI-VII 08:00 - 17:00

Weekend for Fit ( nemokamas renginys )


⚠️ Dėmesio! Registracija uždaryta, dėkojame visiems kas registravotės.😍
O  kas nespėjote užsiregistruoti į šį renginį, kviečiame atvykti KOVO 8 dieną į – ZUMBA® BOYS masterclass!💣😲


📅 Renginys vyksta:  Kovo 2 dieną (šeštadienis)

 

Kviečiame visus į sportišką savaitgalį! Išbandykite skirtingas grupines treniruotes, susipažinkite su mūsų treneriais ir smagiai praleiskite laiką! 🙂

PROGRAMA:
🔹 10.00 -10.25 BOXING X2 (Ana ir Ieva)
🔹 10.30 – 10.55 TWIX STEP (Laura ir Agnė)
🔹 11.00-11.25 PUMP FOR ALL (Lina)
➡ LOTERIJA!!! „SYNLAB laboratorija“ įsteigta dovana ⬅
🔹 11.45 -12.15 ❗NAUJIENA❗ ZUMBA TONING (Augustinas)
🔹 12.15 -12.45 NIRVANA FITNESS (Jovita)

❗Naujiena❗  Zumba® Toning – tai treniruotė, kurios metu panaudojant papildomus svorius – lazdeles arba svarelius – išlaikoma pagrindinė treniruotės esmė ir sutelkiamas dėmesys į jėgos pratimus – rankų raumenų stiprinimą, pilvo presą ir šlaunis. „Jei jus žavi Zumba treniruotės, tačiau pageidaujate mažesnio tempo ir didesnės koncentracijos į raumenų stiprinimą, Zumba Toning – puikus pasirinkimas. Visos treniruotės metu laikykite savo pilvo presą tonuse. Atliekant pratimus su svoriais koncentruokitės į raumenų jėgą, o ne į rankų pirštų spaudimą. Nepamirškite taisyklingai kvėpuoti.

⚠️ Dėmesio reikalinga registracija:
+370 633 86336
info@vipublicgym.lt

Su vasario 16-ąja

Sveikiname ir linkime nuostabios ir saulėtos šventės 

Vasario 16 d. Weekend Mix

Šventinį šeštadienį treniruotes ves trenerės Jovita ir Lina  Visus kviečiame 10 val. Nirvana Fitness (Jovita) ir 11 val. Pump it up (Lina)

Vasario 16-ąją sutrumpinamas darbo laikas

Vasario 16-ąją sporto klubas „Vipublic Gym“ dirbs 9-15 val. Visiems gražios šventės!

Valentino diena

Valentino diena šiandien 💘 Lai ji būna saldi, bet subalansuota sportininkams  😋Visus savo Klientus Valentino dienos proga vaišiname vaisiais! 🍐🍊🍌🍏

Kokius tyrimus turėtų atlikti sportuojantys žmonės?

Straipsnį paruošė mūsų partneriai SYNLAB Lietuva UAB.

Visi žino, kad sportas organizmą veikia teigiamai: gerina savijautą, didina atsparumą ligoms, padeda išvengti psichologinių problemų, suteikia ilgaamžiškumo. Tačiau, kaip sportuojant nepersistengti? Juk kiekvienas esame skirtingo fizinio pasirengimo. Didžiausios grėsmės, su kuriomis susiduriame – per didelė apkrova raumenims ir širdžiai, sąnariams, energijos atsargų ir mineralinių medžiagų trūkumas, išsekimas ir pan. „Todėl, prieš pradedant rimčiau sportuoti, reiktų pasitikrinti, kiek jūsų organizmas yra pajėgus susidoroti su planuojamais krūviais: pasikonsultuoti su sporto ar laboratorijos gydytoju, atlikti tyrimus kurie nusako bendrą organizmo ir imuninės sistemos būklę, įvertina širdies ir kraujagyslių ligų riziką, fizinio krūvio poveikį organizmui ir pavieniams organams (pvz., inkstams), padeda įvertinti energijos atsargas, kalcio, magnio ir vitamino D lygį“, teigia SYNLAB laboratorijos gydytojai.

Vienas pagrindinių kraujo tyrimų, dažnai atliekamas ir šeimos gydytojo kabinete – yra bendras kraujo tyrimas. Jis leidžia nustatyti imuninės sistemos būklę, ar yra uždegimas, kraujo arba piktybinių ligų atsiradimo galimybę, polinkį į alergiją, prastos kraujotakos riziką.

Valgau, bet organizmas badauja?

Svarbus yra gliukozės tyrimas, visuomenėje žinomas kaip „cukraus kiekis kraujyje“. Ne to, kuriuo saldiname arbatą. Gliukozė yra mūsų ląstelių maistas, kurį organizmas gamina iš visko, ką suvalgome. Tai pagrindinis organizmo energijos šaltinio ir medžiagų apykaitos reguliatorius. Fiziškai aktyvus žmogus iš gliukozės tyrimo sužino, ar su maistu gaunamų angliavandenių kiekis fiziniam krūviui yra pakankamas. Aukštos gliukozės reikšmės gali reikšti cukraligę, t.y., cukrinį diabetą. Žemos reikšmės nustatomos, jeigu su maistu negaunama užtektinai fiziniam krūviui reikalingų angliavandenių. Pavyzdžiui, taip džiaugiamės sporto rezultatais, kad pamirštame valgyti. O tai jau gręsia energijos badu mūsų organizmui. Pastaruoju atveju užtektų pakoreguoti savo valgiaraštį. Kadangi tyrimo rezultatą tiesiogiai veikia mityba, svarbu prieš duodant kraują tyrimui 8-12 valandų nevalgyti, o geriausias laikas duoti kraują tarp 8 ir 11 valandos ryte.

Sportuoti nepatartina, jeigu organizme vyksta uždegimas. Todėl į tyrimų paketą vertėtų įtraukti ir didelio jautrumo C-reaktyvinį baltymą, kuris (žinomas ir kaip „uždegimo žymuo“) ne tik padeda įvertinti uždegimą, bet ir širdies ir kraujagyslių ligų riziką.

Per didelis krūvis raumenims

Norint suprasti ar fizinis krūvis atitinka pajėgumą, ar aerobinis ar anaerobinis treniruotės balansas tinkamas kūnui ir ar organizmui suteikiama pakankamai poilsio, reiktų atlikti kreatinkinazės kraujo tyrimą. Padidėjusią kreatinkinazės reikšmę gali lemti per didelė raumenų apkrova arba traumos. Jeigu reikšmės ypač pakilusios, reiktų daryti poros dienų pertrauką nuo treniruočių ir tada tyrimą pakartoti. Tokiu būdu suprasite, ar rodiklis pakilo dėl jums per didelio krūvio, raumenų pažeidimo, ar tiesiog natūraliai aukštesnis. Dar vienas, šlapalo, tyrimas nurodo, ar inkstų veikla yra normali. Tačiau nukrypimai nuo normalių reikšmių gali reikšti, kad treniruotės stipriai pažeidžia raumenis.

Tenka girdėti sportininkus kalbant, kad treneriai atlieka aspartataminotransferazės (AST) tyrimus po treniruočių. Tai vienas pagrindinių tyrimų sportininkams, vertinant skeleto raumenų būklę. Saikingas AST pakilimas gali reikšti skeleto raumenų ligas, traumas ar per didelį fizinį krūvį. Todėl neverta atlikti AST tyrimo iškart po varžybų, verčiau palūkėti bent porą dienų. Svarbu peržvelgti savo treniruočių programą ir užtikrinti pakankamai poilsio, prireikus įterpti aerobinių ir sumažinti jėgos treniruočių. Pakilusios AST reikšmės gali reikšti ir kepenų pažeidimus.

Svarbu vitaminai ir mikroelementai

Vienas svarbiausių rodiklių sportuojančiam žmogui yra kalcis, mineralas, reikalingas normaliam kaulų vystymuisi, raumenų spazmams išvengti (mėšlungiui), endokrininės ir hormoninės sistemos palaikymui. Jeigu trūksta kalcio, atsiranda osteoporozė arba kaulų retėjimas, raumenų skausmai ir spazmai, dantų irimas, virškinamojo trakto sutrikimai, nemiga, pulso lėtėjimas, augimo sutrikimai vaikams.

Neatsiejamas nuo kalcio yra magnio tyrimas. Magnio trūkumas lemia raumenų silpnumą ir traukulius. Jei žmogus nori papildomai vartoti kalcio arba magnio, tuomet verta išmatuoti jų lygį, kad nekiltų perdozavimo grėsmė.

Organizmui svarbi ir geležis, reikalinga širdies, raumenų ir nervinio audinio veiklai. Pirmieji geležies trūkumo simptomai yra nuovargis, išblyškusi oda ir gleivinės, širdies ritmo sutrikimai, bendras silpnumas ir sąnarių skausmas, trapūs nagai ir t.t. Geležies atsargas parodys feritino tyrimas.

Cholesterolio tyrimas padeda įvertinti širdies ir kraujagyslių ligų riziką, įskaitant aterosklerozę arba kraujagyslių kalkėjimą ir su tuo susijusią miokardo infarkto atsiradimo riziką.

Sportuojant ypatingai reikalingas vitaminas D, ir ne tik kaulams ir raumenims, bet ir normaliai širdies veiklai, kraujospūdžio palaikymui, kraujo krešėjimui, imunitetui ir stabiliam nervų sistemos funkcionavimui. Pakankamas vitamino D lygis padeda didinti raumenų masę, jėgą, gerina reakcijos laiką, koordinaciją ir atsparumą. Tyrimai rodo, kad tiems žmonėms, kurių vitamino D lygis organizme yra pakankamas, pavyksta pasiekti didesnį šuolio aukštį ir sumažėja sportinių traumų tikimybė. Lietuvos vasaros vidurdienio saulėje (UVB) ant rankų ir veido per 10–15 minučių sintetinamas pakankamas vitamino D kiekis, atitinkantis suaugusio žmogaus dienos poreikį. Normalus lygis organizme yra nuo 75 nmol/l. Pirmasis sutrikimą rodantis simptomas yra per didelis nuovargis ir jėgų trūkumas. Prieš pradedant vartoti vitamino D preparatus reikėtų įsitikinti, kad vitamino D tikrai trūksta ir atlikti vitamino D tyrimą. Esant vitamino D trūkumui ir žinant tikslius rezultatus, galima efektyviau parinkti tinkamas vitamino D dozes bei gydymo trukmę.

Kaip interpretuoti kraujo tyrimo rezultatus?

Vidutinišku intensyvumu sportuojančiam žmogui minėtus tyrimus rekomenduojama atlikti kartą metuose, taip į galimas sveikatos problemas bus sureaguota tinkamu metu. Nebūtina atlikti viso tyrimų paketo, galima tyrimus užsisakyti ir atskirai.

Laboratorinių tyrimų rezultatai pateikiami formoje, kurioje prie kiekvieno tyrimo pavadinimo nurodomos amžių atitinkančios normos ribos. Tyrimų rezultatai, kurie nukrypsta nuo normos yra paryškinami, tad, asmuo tyrimus atlikti gali ir savarankiškai. Esant nuokrypiui nuo normos, rekomenduojama pasitarti su gydytoju, kad  įvertintų ar pokyčiai  reikšmingi ir, prireikus, paskirstų papildomus tyrimus arba gydymą.

Weekend for Fit

!!! Rengingys nemokamas !!!
Kviečiame visus į sportišką savaitgalį! Išbandykite skirtingas grupines treniruotes, susipažinkite su mūsų treneriais ir smagiai praleiskite laiką :)📅 Kovo 2 dieną (šeštadienis)

Programa:
🗸 10.00 -10.25 BOXING X2 (Ana ir Ieva)
🗸 10.30 – 10.55 TWIX STEP (Laura ir Agnė)
🗸 11.00-11.25 PUMP FOR ALL (Lina)
🆙 LOTERIJA!!! „SYNLAB laboratorija“ įsteigta dovana
🗸 11.45 -12.15 ❗NAUJIENA❗ ZUMBA TONING (Augustinas)
🗸 12.15 -12.45 NIRVANA FITNESS (Jovita)

Naujiena 🔛 Zumba® Toning – tai treniruotė, kurios metu panaudojant papildomus svorius – lazdeles arba svarelius – išlaikoma pagrindinė treniruotės esmė ir sutelkiamas dėmesys į jėgos pratimus – rankų raumenų stiprinimą, pilvo presą ir šlaunis. „Jei jus žavi Zumba treniruotės, tačiau pageidaujate mažesnio tempo ir didesnės koncentracijos į raumenų stiprinimą, Zumba Toning – puikus pasirinkimas. Visos treniruotės metu laikykite savo pilvo presą tonuse. Atliekant pratimus su svoriais koncentruokitės į raumenų jėgą, o ne į rankų pirštų spaudimą. Nepamirškite taisyklingai kvėpuoti.

⚠️Dėmesio⚠️ reikalinga registracija:
+370 633 86336 info@vipublicgym.lt

Mesk sau iššūkį ir pasiek rezultatą 100% – 3 mėn. pokyčių planas 

Paslaugų paketas norintiems pasiekti rezultatų 100%

Mesk sau iššūkį ir pasiek rezultatą 100% – 3 mėn. pokyčių planas 
Kviečiame prisijungti prie riboto kiekio žmonių grupės (tiek vyrus/tiek moteris), turinčius skirtingus tikslus, t.y. padidinti raumeninę masę, sumažinti riebalinę masę, padailinti formas, suformuoti sveikos gyvensenos įpročius ir pan.
Grupė renkama iki vasario 25 dienos, tad nedelsk ir prisijunk jau dabar. Į paslaugų paketą įeina:
  • *3 mėn. „VIP narystė“ sporto klube „Vipublic Gym“;
  • Kūno analizės testavimas su svarstyklėmis „Tanita“;
  • Mitybos programa su papildomomis korekcijomis;
  • 2 asmeninių treniruočių programos;
  • Nuolatinė trenerio priežiūra tiek salėje, tiek virtualiai uždaroje „facebook“ grupėje;
  • 1 k./sav. bendra grupinė treniruotė visai grupei su asmeniniu treneriu;
  • Po treniruotės atstatomasis baltyminis kokteilis;
  • sauna, garinė pirtys;

Viso paketo kaina tik 170 €

Vasario 09 d. Weekend Mix

Šeštadienį treniruotes ves trenerė Laura  10 val. Cross Training 11 val. Step Interval 

Nuo šiol ketvirtadieniais 17 val. – Circle Training

Tvarkaraščio pakeitimai‼️nuo šiol ketvirtadieniais 17 val. vyks „Circle Training“ treniruotė su mūsų nauju komandos nariu Dovydu!💪Kviečiame visus išbandyti jau rytoj!

Vipublic Gym sporto klubo bene didžiausias grupinių treniruočių pasirinkimas Lietuvoje! Kiekvienas atras sau tinkamą 

SEO - Taurus Media Limited