Darbo laikas.: I-IV 06:30 - 22:00; V-06.30 - 21:00; VI-VII 09:00 - 18:00
Step Style

Step Style

Tai įvairiausios judesių kombinacijos atliekamos naudojant "step" platformą. Šios treniruotės choreografija gana sudėtinga. Muzika vidutinio tempo. Treniruotėje ypatingas dėmesys skiriamas vidurinei ir apatinei kūno daliai, korpuso stiprinimui, kojų bei dubens raumenų stiprinimui. Step aerobika ne tik padeda suformuoti gražesnį kūną, bet ir labai teigiamai veikia sąnarius ir stiprina stuburo raumenis. Step aerobika naudojama artrito, osteoporozės bei kitų ligų, sukeltų hipodinamijos (nepakankamo judėjimo), gydymui ir profilaktikai. Step aerobika taip pat plačiai naudojama reabilitacijos periodu, organizmo atstatymui po įvairių ligų ar trauma, tačiau turit pasikonsultuoti su gydytoju.  Treniruotė nuotaikinga ir efektyvi.

Tinka įvairaus fizinio pasirengimo žmonėms.

INTENSYVUMAS

vidutinis/aukštas

KALORIJŲ KIEKIS

300/500 kcal.

TRENIRUOTĖS TRUKMĖ

50 min.

Treniruotės laikai(1)

  • Pirmadienis

    18:00 - 18:50

    (Laura) ❤❤

Šios dienos treniruotės